SUSPENDARE ACTIVITATE

SUSPENDARE ACTIVITATE

SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ (S.R.L) / PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (P.F.A)

Formular Floating Dreapta Landing Pages

Mobile - Formular Floating Dreapta Landing Pages

Costuri totale

Onorariul nostru – 400 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!

DURATA

3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru

După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.

Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.

Online

Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.

După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: activitățile economice ce vor fi autorizate, declarații pe proprie răspundere, etc.
Redactarea documentelor: declarații pe proprie răspundere, hotărâre AGA, cerere înregistrare mențiune.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.

Informații și documente necesare

Copie documente de identitate asociat/administrator.
Actul constitutiv și certificate constatatoare în original (consultanță gratuită).
Durata de suspendare (maxim 3 ani).
Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!

RELUARE ACTIVITATE DUPĂ SUSPENDARE

RELUARE ACTIVITATE DUPĂ SUSPENDARE

SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ (S.R.L) / PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (P.F.A)

Costuri totale

Onorariul nostru – 400 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!

DURATA

3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru

După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.

Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.

Online

Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.

După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: suspendarea activității, etc.
Redactarea documentelor: act constitutiv actualizat, Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.

Informații și documente necesare

Copie documente de identitate asociat/administrator.
Actul constitutiv și certificate constatatoare de la suspendare în original (consultanță gratuită).
Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!

MODIFICARE DENUMIRE

MODIFICARE DENUMIRE

SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ (S.R.L) / PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (P.F.A)

Costuri totale

Taxe Registrul Comerțului – 129 lei (fără a depăși 2000 caractere);
Onorariul nostru – 490 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!

DURATA

3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru

După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.

Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.

Online

Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.

După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: îndeplinirea condițiilor legale pentru ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, etc.
Redactarea documentelor: act constitutiv actualizat, Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.

Informații și documente necesare

Copie documente de identitate asociat/administrator.
Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!

CESIUNE PĂRȚI SOCIALE

CESIUNE PĂRȚI SOCIALE

SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ (S.R.L) / PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (P.F.A)

Formular Floating Dreapta Landing Pages

Mobile - Formular Floating Dreapta Landing Pages

Costuri totale

Taxe Registrul Comerțului – 129 lei (fără a depăși 2000 caractere);
Specimen de semnătură pentru administratorii noi (redactat de către noi) – 0 lei;
Declarație pe proprie răspundere pentru asociații noi (redactată de către noi) – 0 lei.
Onorariul nostru – 490 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!

DURATA

3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru

După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.

Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.

Online

Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.

După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: îndeplinirea condițiilor legale pentru ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, etc.
Redactarea documentelor: act constitutiv actualizat, Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.

Informații și documente necesare

Copie documente de identitate asociat/administrator.
Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!

MAJORARE CAPITAL SOCIAL

MAJORARE CAPITAL SOCIAL

SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ (S.R.L) / PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (P.F.A)

Costuri totale

Taxe Registrul Comerțului – 129 lei (fără a depăși 2000 caractere);
Onorariul nostru – 490 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!

DURATA

3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru

După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.

Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.

Online

Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.

După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: îndeplinirea condițiilor legale pentru ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, etc.
Redactarea documentelor: act constitutiv actualizat, Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.

Informații și documente necesare

Copie documente de identitate asociat/administrator.
Dovadă depunere capital social (consultanță gratuită).
Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!

PRELUNGIRE MANDAT ADMINISTRATOR

PRELUNGIRE MANDAT ADMINISTRATOR

SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ (S.R.L) / PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (P.F.A)

Costuri totale

Taxe Registrul Comerțului – 129 lei (fără a depăși 2000 caractere);
Onorariul nostru – 490 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!

DURATA

3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru

După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.

Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.

Online

Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.

După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: îndeplinirea condițiilor legale pentru ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, etc.
Redactarea documentelor: act constitutiv actualizat, Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.

Informații și documente necesare

Copie documente de identitate asociat/administrator.
Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!

Call Now Button