SCHIMBARE SEDIU SOCIAL ASOCIAȚIE
Asociații / ONG / Fundații
Costuri totale
Taxă de timbru judiciar – 100 lei
Onorariul nostru – 1390 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
DURATA
Aprox. 3 săptămâni din momentul depunerii dosarului la instanța de judecată.
Procedura de lucru
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la instanța de judecată competentă.
Documentele oficiale emise de instanța de judecată, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online
ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Servicii incluse
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, Act Constitutiv/Statut actualizat, Hotărâre AGA, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la instanța de judecată competentă.
Reprezentarea în fața instanței de judecată pe tot parcursul procedurii judiciare, participând la ședințele de judecată, îndeplinind obligațiile impuse de instanță și punând concluzii în fața judecătorului în vederea înregistrării modificărilor.
Obținerea extrasului din Registrul Asociațiilor și Fundațiilor.
Informații și documente necesare
Documentul privind noul sediu social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate, etc. (consultanță gratuită).
Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
Hotărârea judecătorească de înființare.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!