by Tosa Silviu Razvan | Aug 24, 2020 | Infiintari firme
SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ
Este o societate ce se constituie din una sau două persoane, ce își pun la comun bunurile
pentru a desfășura o activitate comercială. Acestea răspund pentru obligațiile societății în
limita aportului.
Taxe Registrul Comerțului – 129 lei;
Specimen de semnătura (îl redactăm noi) – 0 lei;
Declarație beneficiar real (o redactăm noi) – 0 lei;
Declarație pe propria răspundere asociat/administrator (le redactăm noi) – 0 lei;
Capitalul social al societății – 0 lei (nu se mai solicita dovada depunerii);
Onorariul nostru – 490 lei + TVA (în limita a 3 asociați).
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului.
Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, îndeplinirea condițiilor legale pentru calitatea de asociat și ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Rezervarea denumirii societății valabilă 3 luni de la momentul emiterii.
Redactarea tuturor documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, act constitutiv, formulare, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Autorizarea obiectelor de activitate: autorizarea obiectelor de activitate necesare pentru desfășurarea activității (la sediul social/punct de lucru/terți).
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea societății.
Informații și documente necesare
Trei variante de denumire a societății, în ordinea preferinței.
Copie documente de identitate asociat/administrator.
Dovada sediului social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită).
Obiect principal de activitate (consultanță gratuită).
ÎNFIINȚARE S.R.L-D
Societate cu Răspundere Limitată – Debutant
ÎNFIINȚARE P.F.A
Persoană Fizică Autorizată
ÎNFIINȚARE I.F
Întreprindere Familială
ÎNFIINȚARE I.I
Întreprindere Individuală
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jun 12, 2020 | Infiintari firme
SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ – DEBUTANT
Este o societate – S.R.L. – debutant ce se constituie din cel mult 5 persoane, care desfășoară pentru prima dată activitate economică, prin intermediul unei societăți cu răspundere limitată.
Taxe Registrul Comerțului – 0 lei;
Specimen de semnătura (îl redactăm noi) – 0 lei;
Declarație beneficiar real (o redactăm noi) – 0 lei;
Declarație pe propria răspundere asociat/administrator (le redactăm noi) – 0 lei;
Capitalul social al societății – 0 lei (nu se mai solicita dovada depunerii);
Onorariul nostru – 490 lei + TVA (în limita a 3 asociați).
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.
Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, îndeplinirea condițiilor legale pentru calitatea de asociat și ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Rezervarea denumirii societății valabilă 3 luni de la momentul emiterii.
Redactarea tuturor documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, act constitutiv, formulare, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Autorizarea obiectelor de activitate: autorizarea obiectelor de activitate necesare pentru desfășurarea activității (la sediul social/punct de lucru/terți).
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea societății.
Informații și documente necesare
Trei variante de denumiri ale societății, în ordinea preferinței.
Copie documente de identitate asociat/administrator.
Dovada sediului social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță
gratuită).
Obiect principal de activitate (consultanță gratuită).
ÎNFIINȚARE S.R.L
Societate cu Răspundere Limitată
ÎNFIINȚARE P.F.A
Persoană Fizică Autorizată
ÎNFIINȚARE I.F
Întreprindere Familială
ÎNFIINȚARE I.I
Întreprindere Individuală
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jun 11, 2020 | Infiintari firme
SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ (S.R.L) / PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (P.F.A)
Taxe Registrul Comerțului – 129 lei (fără a depăși 2000 caractere pentru hotărârea AGA);
Onorariul nostru – 490 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.
Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, îndeplinirea condițiilor legale pentru calitatea de asociat și ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, act constitutiv actualizat, Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, formular ANAF, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Autorizarea obiectelor de activitate: autorizarea obiectelor de activitate necesare pentru desfășurarea activității (la sediul social/punct de lucru/terți).
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea societății.
Informații și documente necesare
Copie documente de identitate asociat/administrator.
Documentul privind noul sediu social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate, etc. (consultanță gratuită).
Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
Certificatul de înregistrare (CUI-ul) în original.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jun 10, 2020 | Infiintari firme
ÎNFIINȚARE I.I. (Întreprindere individuală)
Specimen de semnătura (îl redactăm noi) – 0 lei;
Onorariul nostru – 450 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.
Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, îndeplinirea condițiilor legale pentru calitatea de asociat și ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Rezervarea denumirii societății valabilă 3 luni de la momentul emiterii.
Redactarea tuturor documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, act constitutiv, formulare, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Autorizarea obiectelor de activitate: autorizarea obiectelor de activitate necesare pentru desfășurarea activității (la sediul social/punct de lucru/terți).
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea societății.
Informații și documente necesare
Copie carte de identitate titular;
Dovada sediului social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită);
Documente care atestă pregătirea profesională (consultanță gratuită);
Obiect principal de activitate (consultanță gratuită);
ÎNFIINȚARE S.R.L
Societate cu Răspundere Limitată
ÎNFIINȚARE S.R.L-D
Societate cu Răspundere Limitată – Debutant
ÎNFIINȚARE P.F.A
Persoană Fizică Autorizată
ÎNFIINȚARE I.F
Întreprindere Familială
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jun 10, 2020 | Infiintari firme
ÎNFIINȚARE I.F. (Întreprindere familială)
Specimen de semnătura (îl redactăm noi) – 0 lei;
Onorariul nostru – 450 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.
Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, îndeplinirea condițiilor legale pentru calitatea de asociat și ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Rezervarea denumirii societății valabilă 3 luni de la momentul emiterii.
Redactarea tuturor documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, act constitutiv, formulare, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Autorizarea obiectelor de activitate: autorizarea obiectelor de activitate necesare pentru desfășurarea activității (la sediul social/punct de lucru/terți).
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea societății.
Informații și documente necesare
Copie carte de identitate titular;
Dovada sediului social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită);
Documente care atestă pregătirea profesională (consultanță gratuită);
Obiect principal de activitate (consultanță gratuită);
ÎNFIINȚARE S.R.L
Societate cu Răspundere Limitată
ÎNFIINȚARE S.R.L-D
Societate cu Răspundere Limitată – Debutant
ÎNFIINȚARE P.F.A
Persoană Fizică Autorizată
ÎNFIINȚARE I.I
Întreprindere Individuală
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jun 10, 2020 | Infiintari firme
ÎNFIINȚARE P.F.A. (Persoană fizică autorizată)
Specimen de semnătura (îl redactăm noi) – 0 lei;
Onorariul nostru – 400 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.
Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, îndeplinirea condițiilor legale pentru calitatea de asociat și ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Rezervarea denumirii societății valabilă 3 luni de la momentul emiterii.
Redactarea tuturor documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, act constitutiv, formulare, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Autorizarea obiectelor de activitate: autorizarea obiectelor de activitate necesare pentru desfășurarea activității (la sediul social/punct de lucru/terți).
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea societății.
Informații și documente necesare
Copie carte de identitate titular;
Dovada sediului social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită);
Documente care atestă pregătirea profesională (consultanță gratuită);
Obiect principal de activitate (consultanță gratuită);
ÎNFIINȚARE S.R.L
Societate cu Răspundere Limitată
ÎNFIINȚARE S.R.L-D
Societate cu Răspundere Limitată – Debutant
ÎNFIINȚARE I.F
Întreprindere Familială
ÎNFIINȚARE I.I
Întreprindere Individuală
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!