by Tosa Silviu Razvan | Jun 11, 2020 | Modificari firme
SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ (S.R.L) / PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (P.F.A)
Taxe Registrul Comerțului – 129 lei (fără a depăși 2000 caractere);
Specimen de semnătura (redactat de către noi) – 0 lei;
Declarație pe propria răspundere (redactată de către noi) – 0 lei;
Onorariul nostru – 490 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.
Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: îndeplinirea condițiilor legale pentru ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, etc.
Redactarea documentelor: act constitutiv actualizat, Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Informații și documente necesare
Copie documente de identitate asociat/administrator.
Specimen de semnătură și declarație pe proprie răspundere pentru noul administrator (consultanță gratuită).
Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
Certificatul de înregistrare (CUI-ul).
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jun 11, 2020 | Modificari firme
AUTORIZARE OBIECT DE ACTIVITATE
SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ (S.R.L) / PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (P.F.A)
Onorariul nostru – 390 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.
Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, îndeplinirea condițiilor legale pentru calitatea de asociat și ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea societății.
Informații și documente necesare
Copie documente de identitate asociat/administrator.
Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
Certificatul de înregistrare (CUI-ul) în original.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jun 11, 2020 | Modificari firme
EXTINDERE OBIECT DE ACTIVITATE
SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ (S.R.L) / PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (P.F.A)
Taxe Registrul Comerțului – 129 lei (fără a depăși 2000 caractere);
Onorariul nostru – 490 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.
Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, îndeplinirea condițiilor legale pentru calitatea de asociat și ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru punctul de lucru, Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Autorizarea obiectelor de activitate: autorizarea obiectelor de activitate necesare pentru desfășurarea activității (la sediul social/punct de lucru/terți);
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea societății.
Informații și documente necesare
Copie documente de identitate asociat/administrator.
Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
Certificatul de înregistrare (CUI-ul) în original.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jun 11, 2020 | Modificari firme
DESCHIDERE / ÎNCHIDERE PUNCT DE LUCRU
SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ (S.R.L) / PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (P.F.A)
Onorariul nostru – 450 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.
Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, îndeplinirea condițiilor legale pentru calitatea de asociat și ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru punctul de lucru, Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea societății.
Informații și documente necesare
Copie documente de identitate asociat/administrator.
Documentul privind punctul de lucru: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate, etc.
Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
Certificatul de înregistrare (CUI-ul) în original.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jun 11, 2020 | Modificari firme
SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ (S.R.L) / PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (P.F.A)
Onorariul nostru – 390 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
3 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.
Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, îndeplinirea condițiilor legale pentru calitatea de asociat și ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea societății.
Informații și documente necesare
Copie documente de identitate asociat/administrator.
Dovada prelungirii sediului social: ex. Act adițional, Contract închiriere/comodat, etc. (consultanță gratuită).
Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
Certificatul de înregistrare (CUI-ul) în original.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jun 11, 2020 | Modificari firme
MODIFICĂRI ACTE FIRMĂ / S.R.L.
Alegându-ne pe noi, pentru a modifica actele societății, vei face diferența, suntem
dedicați și ne adaptăm în funcție de specificul și necesitățile fiecărui client pentru a
construi o afacere legală, completă și de succes.

SCHIMBARE SEDIU SOCIAL
S.R.L. / P.F.A.

PRELUNGIRE SEDIU SOCIAL
S.R.L. / P.F.A.

DESCHIDERE/ÎNCHIDERE PUNCT DE LUCRU
S.R.L. / P.F.A.

EXTINDERE OBIECT DE ACTIVITATE
S.R.L. / P.F.A.

AUTORIZARE OBIECT DE ACTIVITATE
S.R.L. / P.F.A.

SCHIMBARE ADMINISTRATOR
S.R.L. / P.F.A.

PRELUNGIRE MANDAT ADMINISTRATOR
S.R.L. / P.F.A.

MAJORARE CAPITAL SOCIAL
S.R.L. / P.F.A.

CESIUNE PĂRȚI SOCIALE
S.R.L. / P.F.A.

MODIFICARE DENUMIRE
S.R.L. / P.F.A.

RELUARE ACTIVITATE DUPĂ SUSPENDARE
S.R.L. / P.F.A.

SUSPENDARE ACTIVITATE
S.R.L. / P.F.A.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!