Modificare S.R.L. / P.F.A / I.F / I.I

Modificare Societăți / Firme / P.F.A

Suntem un sprijin pentru a găsi forma juridică potrivită
pentru organizarea unei afaceri.

Introducere

Suntem aici ca să te putem îndruma, consilia, să oferim asistență juridică pentru înființarea unei societății, să venim în sprijinul tău cu tot ceea ce este necesar pentru a reuși să învingi birocrația și să ai propria afacere. Alegându-ne pe noi, pentru înființare unei entități juridice, vei face diferența, suntem dedicați și ne adaptăm în funcție de specificul și necesitățile fiecărui client pentru a construi o afacere legală, completă și de succes.

Schimbare sediu social

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Documentul privind noul sediu social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate, etc. (consultanță gratuită).
  • Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul) în original.

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: activitățile economice ce vor fi autorizate la noul sediu, declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, act constitutiv actualizat, Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, formular ANAF, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Prelungire sediu social

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Dovada prelungirii sediului social: ex. Act adițional, Contract închiriere/comodat, etc. (consultanță gratuită).
  • Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Deschidere/închidere punct de lucru

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Documentul privind punctul de lucru: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate, etc. (consultanță gratuită).
  • Actul constitutiv și certificat constatator (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Extindere obiect de activitate

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Autorizare obiect de activitate

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Schimbare administrator

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Specimen de semnătură și declarație pe proprie răspundere pentru noul administrator (consultanță gratuită).
  • Actul constitutiv (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Prelungire mandat administrator

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Actul constitutiv (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Majorare capital social

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Dovadă depunere capital social (consultanță gratuită).
  • Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Cesiune părțI sociale

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentrucontract cesiune, actul constitutiv actualizat, declarații pe proprie răspundere, îndeplinire condiții asociați, etc.
Redactarea documentelor: act constitutiv actualizat, Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, contract de cesiune, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Modificare denumire

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul) în original.

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Contact

Pentru informații suplimentare, cerere de oferte și dorința de a începe o colaborare ne puteți contacta simplu și rapid folosind următoarele informații:

office@sfaturilegale.ro | info@sfaturilegale.ro

0771 35 39 34

Bucuresti, str. Nerva Traian nr. 3, City Business Center, et. 6, biroul 6.

L-V: 09:00 - 19:00

Înființare S.R.L. / P.F.A / I.F / I.I

Înființare Societăți / Firme / P.F.A

Suntem un sprijin pentru a găsi forma juridică potrivită
pentru organizarea unei afaceri.

Introducere

Suntem aici ca să te putem îndruma, consilia, să oferim asistență juridică pentru înființarea unei societății, să venim în sprijinul tău cu tot ceea ce este necesar pentru a reuși să învingi birocrația și să ai propria afacere. Alegându-ne pe noi, pentru înființare unei entități juridice, vei face diferența, suntem dedicați și ne adaptăm în funcție de specificul și necesitățile fiecărui client pentru a construi o afacere legală, completă și de succes.

ÎNFIINȚARE S.R.L

– societate cu răspundere limitată

Este o societate ce se constituie din una sau două persoane, ce își pun la comun bunurile pentru a desfășura o activitate comercială. Acestea răspund pentru obligațiile societății în limita aportului.

Informații și documente necesare

  • Trei variante de denumiri ale societății, în ordinea preferinței.
  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Dovada sediului social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită).
  • Obiect principal de activitate (consultanță gratuită).
  • Specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere (consultanță gratuită).

Durata

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, îndeplinirea condițiilor legale pentru calitatea de asociat și ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Rezervarea denumirii societății valabilă 3 luni de la momentul emiterii.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, act constitutiv, formular ANAF, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea societății.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Înființare PFA

– Persoană Fizică Autorizată

În acest caz este vorba de o persoană fizică autorizată, care să poată desfășura orice forma de activitate economică. Poate de asemenea angaja forță de muncă, în termenii legii ce îi autorizează acest lucru.

Informații și documente necesare

  • Copie carte de identitate titular;
  • Dovada sediului social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită);
  • Documente care atestă pregătirea profesională (consultanță gratuită);
  • Obiect principal de activitate (consultanță gratuită);
  • Specimen de semnătură (consultanță gratuită).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înființare, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Rezervarea denumirii valabilă 3 luni de la momentul eliberării.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Înființare IF

– Întreprindere FAMILIALĂ

IF se referă la o intreprindere economică, fără personalitate juridică. Răspunzător de activitatea desfășurată este un intreprinzător persoană fizică, împreună cu alți membri ai familiei sale, ce oferă și un acord scris în acest sens.

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate membrii de familie;
  • Dovada sediului social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită);
  • Documente care atestă pregătirea profesională (consultanță gratuită);
  • Obiect principal de activitate (consultanță gratuită);
  • Specimen de semnătură reprezentant familie (consultanță gratuită).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înființare, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Rezervarea denumirii valabilă 3 luni de la momentul eliberării.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, acord de constituire, procură, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Înființare II

– ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ

De data aceasta este vorba de o similaritate cu IF, doar că întreprinzătorul, persoana fizică titulară, poate la rândul său să angajeze și terțe persoane.

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate titular;
  • Dovada sediului social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită);
  • Documente care atestă pregătirea profesională (consultanță gratuită);
  • Obiect principal de activitate (consultanță gratuită);
  • Specimen de semnătură (consultanță gratuită).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înființare, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Rezervarea denumirii valabilă 3 luni de la momentul eliberării.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Înființare SRL-D

– SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ – Debutant

La rândul său, SRL-D este o societate cu răspundere limitată, cu statut de debutant.

Acte necesare

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Durata

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Procedura de lucru

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Contact

Pentru informații suplimentare, cerere de oferte și dorința de a începe o colaborare ne puteți contacta simplu și rapid folosind următoarele informații:

office@sfaturilegale.ro | info@sfaturilegale.ro

0771 35 39 34

Bucuresti, str. Nerva Traian nr. 3, City Business Center, et. 6, biroul 6.

L-V: 09:00 - 19:00

Servicii Conexe

Servicii conexe

Suntem un sprijin pentru a găsi forma juridică potrivită
pentru organizarea unei afaceri.

Contabilitate

Activitatea pe care o desfășurăm vizează și servicii de contabilitate, servicii necesare oricărei societăți, încă de la înființarea acesteia. Astfel, venim în sprijinul tău cu traducerea limbajului cifrelor și cu ținerea evidenței tuturor cheltuielilor sau fondurilor firmei, însoțite de dovezi și explicații corespunzătoare. Iată cum intervenim:

• MonitorizĂm toate tranzacțiile din cadrul unei companii, inclusiv plĂtile online, nu doar numerar.
• AnalizĂm datele rezultate În urma analizelor efectuate de persoane cu putere de decizie din interiorul firmei.
• RealizĂm bilanȚul firmei, contul de profit Și pIerdere, precum Și modificĂrile poziȚiei financiare.
• PĂstrăm o arhivĂ cu toate tranzacȚiile efectuate de companie.
• Ne focusĂm pe corectitudinea Și prOfesionalismul serviciilor de contabilitate menite sĂ te scuteascĂ de orice problemĂ legislativĂ, În cazul unui control fiscal.

Administrare personal / salarizare

În funcție de nevoile afacerii tale, desfășurăm activități de administrare și salarizare personal precum urmează:

• Auditul dosarelor de personal;
• Întocmirea contractelor individuale de muncĂ Și a actelor adiȚionale;
• RelaȚia cu instituții publice;
• Completarea adeverinȚelor;
• Calcul salarial;
• Realizarea statelor de platĂ, a rapoartelor specifice;
• Managementul tichetelor de masĂ, pontajelor, bonusurilor, concediilor de odihnĂ, medicale etc.

AutorizaȚii / Avize

În funcție de obiectul de activitate o companie este necesar să obțină o serie de autorizații și avize pentru a putea funcționa legal pe piață din Romania. Astfel, noi ne ocupăm de obținerea documentației printre care amintim:

• ObȚinerea autorizaȚiei de funcȚionare de la primĂria În raza cĂreia ai sediul firmei sau punctul de lucru.
• ObȚinerea autorizaȚiei sanitare sau a celei sanitar-veterinare atunci cÂnd specificul afacerii o impune.
• ObȚinerea avizului de mediu În cazul societăȚilor cu impact asupra mediului.
• ObȚinerea autorizaȚiei de la ITM privind protecȚia muncii.
• ObȚinerea avizului pentru amplasarea unei reclame luminoase.
• ObȚinerea autorizaȚiei de funcȚionare de la Banca NaȚionalĂ, În cazul caselor de schimb valutar.

RelaȚia cu alte instituȚii publice / private

În sfera nostră de activități, includem și menținerea relațiilor cu alte instituții publice și/sau private, astfel încât să scutim antreprenorii de birocrația anevoioasă cu care ar fi nevoiți să se confrunte. Astfel, permitem acestora să se focuseze pe responsabilități mai importante decât comunicarea cu astfel de instituții, care de altfel trebuie întreținută la un anumit standard.

Contact

Pentru informații suplimentare, cerere de oferte și dorința de a începe o colaborare ne puteți contacta simplu și rapid folosind următoarele informații:

office@sfaturilegale.ro | info@sfaturilegale.ro

0771 35 39 34

Bucuresti, str. Nerva Traian nr. 3, City Business Center, et. 6, biroul 6.

L-V: 09:00 - 19:00

Call Now Button