RELUARE ACTIVITATE DUPĂ SUSPENDARE
SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ (S.R.L) / PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (P.F.A)
Costuri totale
Onorariul nostru – 400 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
DURATA
Procedura de lucru
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare,
prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului,
dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul
nostru pentru a putea să le depunem la Registrul
Comerțului.
Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă
existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul
nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată,
tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți
actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin
e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Servicii incluse
Consultanță gratuită pentru: suspendarea activității, etc.
Redactarea documentelor: act constitutiv actualizat, Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Informații și documente necesare
Actul constitutiv și certificate constatatoare de la suspendare în original (consultanță gratuită).
Certificatul de înregistrare (CUI-ul).
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!