Modificare Societăți / Firme / P.F.A

Suntem un sprijin pentru a găsi forma juridică potrivită
pentru organizarea unei afaceri.

Introducere

Suntem aici ca să te putem îndruma, consilia, să oferim asistență juridică pentru înființarea unei societății, să venim în sprijinul tău cu tot ceea ce este necesar pentru a reuși să învingi birocrația și să ai propria afacere. Alegându-ne pe noi, pentru înființare unei entități juridice, vei face diferența, suntem dedicați și ne adaptăm în funcție de specificul și necesitățile fiecărui client pentru a construi o afacere legală, completă și de succes.

Schimbare sediu social

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Documentul privind noul sediu social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate, etc. (consultanță gratuită).
  • Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul) în original.

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: activitățile economice ce vor fi autorizate la noul sediu, declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, act constitutiv actualizat, Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, formular ANAF, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Prelungire sediu social

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Dovada prelungirii sediului social: ex. Act adițional, Contract închiriere/comodat, etc. (consultanță gratuită).
  • Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Deschidere/închidere punct de lucru

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Documentul privind punctul de lucru: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate, etc. (consultanță gratuită).
  • Actul constitutiv și certificat constatator (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Extindere obiect de activitate

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Autorizare obiect de activitate

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Schimbare administrator

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Specimen de semnătură și declarație pe proprie răspundere pentru noul administrator (consultanță gratuită).
  • Actul constitutiv (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Prelungire mandat administrator

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Actul constitutiv (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Majorare capital social

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Dovadă depunere capital social (consultanță gratuită).
  • Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Cesiune părțI sociale

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentrucontract cesiune, actul constitutiv actualizat, declarații pe proprie răspundere, îndeplinire condiții asociați, etc.
Redactarea documentelor: act constitutiv actualizat, Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, contract de cesiune, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Modificare denumire

– societate cu răspundere limitată (S.R.L) / Persoană Fizică Autorizată (P.F.A)

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul) în original.

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, documentele privind prelungirea sediului, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat, act adițional/contract închiriere pentru sediu social, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înregistrarea modificărilor.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Contact

Pentru informații suplimentare, cerere de oferte și dorința de a începe o colaborare ne puteți contacta simplu și rapid folosind următoarele informații:

office@sfaturilegale.ro | info@sfaturilegale.ro

031 420 96 50 | 0771 35 39 34

Aleea Emil Botta, Nr. 1, Bl. M109, Sc. 1 Et. 4, Ap. 20, Bucuresti, Sector 3.

L-V: 09:00 - 19:00

Call Now Button