Închidere S.R.L / P.F.A / I.F / I.I

Dizolvare/lichidare/radiere S.R.L

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Actul constitutiv (consultanță gratuită).
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul) și certificatele constatatoare în original.
  • Certificat fiscal emis de ANAF din care reiese că firma nu are datorii.
  • Acte contabile: bilanț de lichidare, raport administrator, raport de gestiune, raport repartizare active, AGA de aprobare bilant.

Durata

Etapa I: 45 zile din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului;
Etapa II: 5 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: certificatul fiscal emis de ANAF, declarații pe proprie răspundere, condiții dizolvare, bilanț contabil, etc.
Redactarea documentelor: Hotărâre AGA/Decizie asociat unic, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind dizolvarea societății.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Dizolvare/lichidare/radiere P.F.A./I.F./I.I.

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate titular/persoană desemnată.
  • Certificatul de înregistrare (CUI-ul) și certificatele constatatoare în original.

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele oficiale emise de Registrul Comerțului, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: declarații pe proprie răspundere, condiții dizolvare, etc.
Redactarea documentelor: declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind dizolvarea.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Contact

Pentru informații suplimentare, cerere de oferte și dorința de a începe o colaborare ne puteți contacta simplu și rapid folosind următoarele informații:

office@sfaturilegale.ro | info@sfaturilegale.ro

031 420 96 50 | 0771 35 39 34

Aleea Emil Botta, Nr. 1, Bl. M109, Sc. 1 Et. 4, Ap. 20, Bucuresti, Sector 3.

L-V: 09:00 - 19:00

Call Now Button