ÎNFIINȚARE FUNDAȚIE
Fundaţia este subiectul de drept înfiinţat de una sau mai multe persoane care, constituie un patrimoniu afectat, în mod permanent şi irevocabil, realizării unui scop de interes general sau, după caz, al unor colectivităţi.
Fundaţia dobândește personalitate juridică prin înscrierea în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor aflat la grefa judecătoriei în a cărei circumscripție teritorială își are sediul.
Costuri totale
Taxă rezervare denumire – 36 lei;
Autentificare acte de înființare – în funcție de notarul ales;
Taxă de timbru judiciar – 100 lei;
Patrimoniul fundației – cel puţin 100 de ori salariul minim brut pe economie, la data constituirii fundaţiei;
Onorariul nostru – 3400 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
DURATA
Procedura de lucru
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la instanța de judecată competentă.
Documentele emise de instanța de judecată, care atestă înființarea asociației și înregistrarea acesteia în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea și înregistrarea asociației în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Servicii incluse
Rezervarea denumirii asociației la Registratura Ministerului Justiției – valabilă 3 luni de la momentul emiterii.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, Act constitutiv, Statut, cerere înregistrare la instanța de judecată.
Depunerea dosarului la instanța de judecată competentă.
Reprezentarea în fața instanței de judecată pe tot parcursul procedurii judiciare, participând la ședințele de judecată, îndeplinind obligațiile impuse de instanță și punând concluzii în fața judecătorului în vederea înființării fundației.
Obținerea certificatului de înscriere a asociației în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor.
Informații și documente necesare
Copie documente de identitate pentru membrul/membrii fondatori.
Dovada sediului social al fundației: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită).
Scopul si obiectivele fundației (consultanță gratuită).
Servicii similare:
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!