Înființare Societăți / Firme / P.F.A

Suntem un sprijin pentru a găsi forma juridică potrivită
pentru organizarea unei afaceri.

Introducere

Suntem aici ca să te putem îndruma, consilia, să oferim asistență juridică pentru înființarea unei societății, să venim în sprijinul tău cu tot ceea ce este necesar pentru a reuși să învingi birocrația și să ai propria afacere. Alegându-ne pe noi, pentru înființare unei entități juridice, vei face diferența, suntem dedicați și ne adaptăm în funcție de specificul și necesitățile fiecărui client pentru a construi o afacere legală, completă și de succes.

ÎNFIINȚARE S.R.L

– societate cu răspundere limitată

Este o societate ce se constituie din una sau două persoane, ce își pun la comun bunurile pentru a desfășura o activitate comercială. Acestea răspund pentru obligațiile societății în limita aportului.

Informații și documente necesare

  • Trei variante de denumiri ale societății, în ordinea preferinței.
  • Copie documente de identitate asociat/administrator.
  • Dovada sediului social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită).
  • Obiect principal de activitate (consultanță gratuită).
  • Specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere (consultanță gratuită).

Durata

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înființarea firmei, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, îndeplinirea condițiilor legale pentru calitatea de asociat și ocuparea funcției de administrator, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Rezervarea denumirii societății valabilă 3 luni de la momentul emiterii.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, act constitutiv, formular ANAF, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea societății.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Înființare PFA

– Persoană Fizică Autorizată

În acest caz este vorba de o persoană fizică autorizată, care să poată desfășura orice forma de activitate economică. Poate de asemenea angaja forță de muncă, în termenii legii ce îi autorizează acest lucru.

Informații și documente necesare

  • Copie carte de identitate titular;
  • Dovada sediului social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită);
  • Documente care atestă pregătirea profesională (consultanță gratuită);
  • Obiect principal de activitate (consultanță gratuită);
  • Specimen de semnătură (consultanță gratuită).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înființare, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Rezervarea denumirii valabilă 3 luni de la momentul eliberării.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Înființare IF

– Întreprindere FAMILIALĂ

IF se referă la o intreprindere economică, fără personalitate juridică. Răspunzător de activitatea desfășurată este un intreprinzător persoană fizică, împreună cu alți membri ai familiei sale, ce oferă și un acord scris în acest sens.

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate membrii de familie;
  • Dovada sediului social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită);
  • Documente care atestă pregătirea profesională (consultanță gratuită);
  • Obiect principal de activitate (consultanță gratuită);
  • Specimen de semnătură reprezentant familie (consultanță gratuită).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înființare, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Rezervarea denumirii valabilă 3 luni de la momentul eliberării.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, acord de constituire, procură, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Înființare II

– ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ

De data aceasta este vorba de o similaritate cu IF, doar că întreprinzătorul, persoana fizică titulară, poate la rândul său să angajeze și terțe persoane.

Informații și documente necesare

  • Copie documente de identitate titular;
  • Dovada sediului social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită);
  • Documente care atestă pregătirea profesională (consultanță gratuită);
  • Obiect principal de activitate (consultanță gratuită);
  • Specimen de semnătură (consultanță gratuită).

Durata

2 zile lucrătoare din momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Procedura de lucru

Personal la sediul nostru: după transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la Registrul Comerțului. Documentele emise de Registrul Comerțului, care atestă existența firmei dumneavoastră, le ridicați de la sediul nostru.
Online: ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor. După înființare, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.

Servicii incluse

Consultanță gratuită pentru: obiectul de activitate, activitățile economice ce vor fi autorizate, alegerea/obținerea unui sediu social, specimen de semnătură și declarații pe proprie răspundere, formular acord vecini, etc.
Rezervarea denumirii valabilă 3 luni de la momentul eliberării.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, declarații pe proprie răspundere, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la Registrul Comerțului și ridicarea documentelor emise privind înființarea.
Predarea documentelor către dumneavoastră.

Înființare SRL-D

– SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ – Debutant

La rândul său, SRL-D este o societate cu răspundere limitată, cu statut de debutant.

Acte necesare

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Durata

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Procedura de lucru

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Contact

Pentru informații suplimentare, cerere de oferte și dorința de a începe o colaborare ne puteți contacta simplu și rapid folosind următoarele informații:

office@sfaturilegale.ro | info@sfaturilegale.ro

031 420 96 50 | 0771 35 39 34

Aleea Emil Botta, Nr. 1, Bl. M109, Sc. 1 Et. 4, Ap. 20, Bucuresti, Sector 3.

L-V: 09:00 - 19:00

Call Now Button