by Tosa Silviu Razvan | Jul 12, 2020 | Modificare Asociații / ONG / Fundații
MODIFICARE DENUMIRE ASOCIAȚIE
Asociații / ONG / Fundații
Taxă de timbru judiciar – 100 lei
Onorariul nostru – 1390 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
Aprox. 3 săptămâni din momentul depunerii dosarului la instanța de judecată.
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la instanța de judecată competentă.
Documentele oficiale emise de instanța de judecată, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online
ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: rezervare denumire, actul constitutiv actualizat, etc.
Redactarea documentelor: Act Constitutiv/Statut actualizat, Hotărâre AGA, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la instanța de judecată competentă.
Reprezentarea în fața instanței de judecată pe tot parcursul procedurii judiciare, participând la ședințele de judecată, îndeplinind obligațiile impuse de instanță și punând concluzii în fața judecătorului în vederea înregistrării modificărilor.
Obținerea extrasului din Registrul Asociațiilor și Fundațiilor.
*Contracost:
Obținerea dovezii privind rezervarea denumirii de către Ministerul Justiției – 150 lei;
Informații și documente necesare
Copie documente de identitate membri fondatori.
Dovada rezervarii noii denumiri emisa de Ministerul Justiției.
Actul constitutiv și statutul (consultanță gratuită).
Hotărârea judecătorească de înființare.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jul 12, 2020 | Modificare Asociații / ONG / Fundații
MAJORARE PATRIMONIU ASOCIAȚIE
Asociații / ONG / Fundații
Taxă de timbru judiciar – 100 lei
Onorariul nostru – 1390 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
Aprox. 3 săptămâni din momentul depunerii dosarului la instanța de judecată.
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la instanța de judecată competentă.
Documentele oficiale emise de instanța de judecată, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online
ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: documentele care atestă majorarea patrimoniului, etc.
Redactarea documentelor: Act Constitutiv/Statut actualizat, Hotărâre AGA, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la instanța de judecată competentă.
Reprezentarea în fața instanței de judecată pe tot parcursul procedurii judiciare, participând la ședințele de judecată, îndeplinind obligațiile impuse de instanță și punând concluzii în fața judecătorului în vederea înregistrării modificărilor.
Obținerea extrasului din Registrul Asociațiilor și Fundațiilor.
*Contracost:
Depunerea patrimoniului la unitatea bancară aleasă de dumneavoastră – 150 lei;
Informații și documente necesare
Copie documente de identitate membri fondatori.
Dovadă depunere patrimoniu (consultanță gratuită).
Actul constitutiv și statutul (consultanță gratuită).
Hotărârea judecătorească de înființare.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jul 12, 2020 | Modificare Asociații / ONG / Fundații
SCHIMBARE MEMBRII FONDATORI ASOCIAȚIE
Asociații / ONG / Fundații
Taxă de timbru judiciar – 100 lei
Onorariul nostru – 1390 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
Aprox. 3 săptămâni din momentul depunerii dosarului la instanța de judecată.
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la instanța de judecată competentă.
Documentele oficiale emise de instanța de judecată, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online
ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: documentele privind schimbarea membrilor fondatori, etc.
Redactarea documentelor: Act Constitutiv/Statut actualizat, Hotărâre AGA, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la instanța de judecată competentă.
Reprezentarea în fața instanței de judecată pe tot parcursul procedurii judiciare, participând la ședințele de judecată, îndeplinind obligațiile impuse de instanță și punând concluzii în fața judecătorului în vederea înregistrării modificărilor.
Obținerea extrasului din Registrul Asociațiilor și Fundațiilor.
*Contracost:
Obținere cazier fiscal pentru membrul fondator nou de la Administrația Financiară – 150 lei.
Informații și documente necesare
Copie documente de identitate membri fondatori.
Actul constitutiv și statutul (consultanță gratuită).
Hotărârea judecătorească de înființare.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jul 12, 2020 | Modificare Asociații / ONG / Fundații
DESCHIDERE SEDIU SECUNDAR ASOCIAȚIE
Asociații / ONG / Fundații
Taxă de timbru judiciar – 100 lei
Onorariul nostru – 1390 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
Aprox. 3 săptămâni din momentul depunerii dosarului la instanța de judecată.
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la instanța de judecată competentă.
Documentele oficiale emise de instanța de judecată, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online
ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: documentele care atestă folosința noului sediu, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, Act Constitutiv/Statut actualizat, Hotărâre AGA, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la instanța de judecată competentă.
Reprezentarea în fața instanței de judecată pe tot parcursul procedurii judiciare, participând la ședințele de judecată, îndeplinind obligațiile impuse de instanță și punând concluzii în fața judecătorului în vederea înregistrării modificărilor.
Obținerea extrasului din Registrul Asociațiilor și Fundațiilor.
Informații și documente necesare
Copie documente de identitate membri fondatori.
Dovada prelungirii sediului social: ex. Act adițional, Contract închiriere/comodat, etc. (consultanță gratuită).
Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
Hotărârea judecătorească de înființare.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jul 12, 2020 | Modificare Asociații / ONG / Fundații
PRELUNGIRE SEDIU SOCIAL ASOCIAȚIE
Asociații / ONG / Fundații
Taxă de timbru judiciar – 100 lei
Onorariul nostru – 1390 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
Aprox. 3 săptămâni din momentul depunerii dosarului la instanța de judecată.
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la instanța de judecată competentă.
Documentele oficiale emise de instanța de judecată, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online
ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: documentele care atestă folosința noului sediu, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, Act Constitutiv/Statut actualizat, Hotărâre AGA, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la instanța de judecată competentă.
Reprezentarea în fața instanței de judecată pe tot parcursul procedurii judiciare, participând la ședințele de judecată, îndeplinind obligațiile impuse de instanță și punând concluzii în fața judecătorului în vederea înregistrării modificărilor.
Obținerea extrasului din Registrul Asociațiilor și Fundațiilor.
Informații și documente necesare
Copie documente de identitate membri fondatori.
Dovada prelungirii sediului social: ex. Act adițional, Contract închiriere/comodat, etc. (consultanță gratuită).
Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
Hotărârea judecătorească de înființare.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jul 12, 2020 | Modificare Asociații / ONG / Fundații
SCHIMBARE SEDIU SOCIAL ASOCIAȚIE
Asociații / ONG / Fundații
Taxă de timbru judiciar – 100 lei
Onorariul nostru – 1390 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
Aprox. 3 săptămâni din momentul depunerii dosarului la instanța de judecată.
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la instanța de judecată competentă.
Documentele oficiale emise de instanța de judecată, care atestă efectuarea modificărilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online
ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin e-mail, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înregistrarea modificărilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: documentele care atestă folosința noului sediu, formular acord vecini, etc.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, Act Constitutiv/Statut actualizat, Hotărâre AGA, cerere înregistrare.
Depunerea dosarului la instanța de judecată competentă.
Reprezentarea în fața instanței de judecată pe tot parcursul procedurii judiciare, participând la ședințele de judecată, îndeplinind obligațiile impuse de instanță și punând concluzii în fața judecătorului în vederea înregistrării modificărilor.
Obținerea extrasului din Registrul Asociațiilor și Fundațiilor.
Informații și documente necesare
Copie documente de identitate membri fondatori.
Documentul privind noul sediu social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate, etc. (consultanță gratuită).
Actul constitutiv și certificate constatatoare (consultanță gratuită).
Hotărârea judecătorească de înființare.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!