by Tosa Silviu Razvan | Jul 12, 2020 | Modificare Asociații / ONG / Fundații
MODIFICARE Asociații / ONG / Fundații
Pentru înregistrarea modificărilor intervenite pe parcursul existenței unei asociații (ONG), procedura se va desfășura, la fel ca în cazul înființării, în fața instanței de judecată. Modificarea actului constitutiv sau a statutului asociaţiei se face prin înscrierea modificării în Registrul asociaţiilor şi Fundaţiilor aflat la grefa judecătoriei în a cărei circumscripţie teritorială îşi are sediul asociaţia.

SCHIMBARE SEDIU SOCIAL ASOCIAȚIE
Asociații • ONG • Fundații

PRELUNGIRE SEDIU SOCIAL ASOCIAȚIE
Asociații • ONG • Fundații

DESCHIDERE SEDIU SECUNDAR ASOCIAȚIE
Asociații • ONG • Fundații

SCHIMBARE MEMBRII FONDATORI ASOCIAȚIE
Asociații • ONG • Fundații

MAJORARE PATRIMONIU ASOCIAȚIE
Asociații • ONG • Fundații

MODIFICARE DENUMIRE ASOCIAȚIE
Asociații • ONG • Fundații
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jul 12, 2020 | Infiintari Asociații ONG Fundații
În condiţiile Ordonanţei Guvernului nr.26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, Clubul Sportiv este o asociaţie, persoană juridică de drept privat făra scop patrimonial.
Potrivit Legii educatiei fizice si sportului nr.69/2000, cu modificările şi completările ulterioare, Clubul Sportiv este o structură sportivă, de drept privat, fără scop lucrativ, este obligatoriu ca în denumirea persoanei juridice să apară denumirea de „Clubul Sportiv……….”
Taxă rezervare denumire – 36 lei;
Taxă de timbru judiciar – 100 lei;
Patrimoniul clubului – minim 200 lei (se recuperează după înființare);
Onorariul nostru – 1.900 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
Procedura judiciară în vederea înființării unei clubului sportiv durează în medie 21 de zile – procedura judiciară. Există situații în care procedura de înființare a clubului se poate prelungi în funcție de nivelul de încărcare al instanței competente, solicitarea unor documente suplimentare, etc. Ulterior, urmeaza procedura de înregistrare a clubului sportiv în Registrul Sportiv.
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la instanța de judecată competentă.
Documentele emise de instanța de judecată, care atestă înființarea clubului și înregistrarea acestuia în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor/Registrul Sportiv, le ridicați de la sediul nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea și înregistrarea clubului în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor/Registrul Sportiv, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: scopul si obiectivele clubului sportiv, alegerea/obținerea unui sediu social, denumirea și rezervarea denumirii clubului sportiv, îndeplinirea condițiilor de funcționare, etc.
Rezervarea denumirii asociației la Registratura Ministerului Justiției – valabilă 3 luni de la momentul emiterii.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, Act constitutiv, Statut, cerere înregistrare la instanța de judecată, cerere înregistrare în Registrul Sportiv.
Depunerea dosarului la instanța de judecată competentă.
Reprezentarea în fața instanței de judecată pe tot parcursul procedurii judiciare, participand la sedintele de judecata, indeplinind obligatiile impuse de instanta si punand concluzii in fata judecatorului in vederea infiintarii asociatiei.
Obținerea certificatului de înscriere a asociației în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor.
Depunerea dosarului la Ministerul Tineretului și Sportului în vederea obținerii certificatului de identitate sportivă.
* Contracost:
Depunerea patrimoniului la unitatea bancară aleasă de dumneavoastră – 150 lei;
Obținere caziere fiscale pentru membrii fondatori de la Administrația Financiară – 150 lei.
Informații și documente necesare
Trei variante de denumire ale fundației, în ordinea preferinței.
Copie documente de identitate pentru membrii fondatori.
Dovada sediului social al clubului: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită).
Scopul si obiectivele clubului sportiv (consultanță gratuită).

ÎNFIINȚARE ASOCIAȚIE/O.N.G.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jul 8, 2020 | Infiintari Fundatie
Fundaţia este subiectul de drept înfiinţat de una sau mai multe persoane care, constituie un patrimoniu afectat, în mod permanent şi irevocabil, realizării unui scop de interes general sau, după caz, al unor colectivităţi.
Fundaţia dobândește personalitate juridică prin înscrierea în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor aflat la grefa judecătoriei în a cărei circumscripție teritorială își are sediul.
Taxă rezervare denumire – 36 lei;
Autentificare acte de înființare – în funcție de notarul ales;
Taxă de timbru judiciar – 100 lei;
Patrimoniul fundației – cel puţin 100 de ori salariul minim brut pe economie, la data constituirii fundaţiei;
Onorariul nostru – 3400 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
Procedura judiciară în vederea înființării unei fundații durează în medie 21 de zile. Există situații în care procedura de înființare a fundației se poate prelungi în funcție de nivelul de încărcare al instanței competente, solicitarea unor documente suplimentare, etc.
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la instanța de judecată competentă.
Documentele emise de instanța de judecată, care atestă înființarea asociației și înregistrarea acesteia în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea și înregistrarea asociației în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: scopul si obiectivele fundației, alegerea/obținerea unui sediu social, denumirea și rezervarea denumirii fundației, autentificare acte de înființare, îndeplinirea condițiilor de funcționare, etc.
Rezervarea denumirii asociației la Registratura Ministerului Justiției – valabilă 3 luni de la momentul emiterii.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, Act constitutiv, Statut, cerere înregistrare la instanța de judecată.
Depunerea dosarului la instanța de judecată competentă.
Reprezentarea în fața instanței de judecată pe tot parcursul procedurii judiciare, participând la ședințele de judecată, îndeplinind obligațiile impuse de instanță și punând concluzii în fața judecătorului în vederea înființării fundației.
Obținerea certificatului de înscriere a asociației în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor.
Informații și documente necesare
Trei variante de denumire ale fundației, în ordinea preferinței.
Copie documente de identitate pentru membrul/membrii fondatori.
Dovada sediului social al fundației: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită).
Scopul si obiectivele fundației (consultanță gratuită).

ÎNFIINȚARE ASOCIAȚIE/O.N.G.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jul 8, 2020 | Infiintari Asociații ONG Fundații
ÎNFIINȚARE ASOCIAȚIE/O.N.G.
Organizație neguvernamentală
Asociația, cunoscută și sub denumirea de ONG (organizație neguvernamentală),
este o persoană juridică de drept privat fără scop patrimonial ce se constituie în
conformitate cu prevederile O.G. 26/2000 cu privire la asociații și fundații.
Asociația dobândește personalitate juridică prin înscrierea în Registrul asociațiilor și fundațiilor
aflat la grefa judecătoriei în a cărei circumscripție teritorială își are sediul. Practic, procedura
de înființare a asociației presupune colaborarea cu instanța de judecată, în speță judecătoria,
în vederea pronunțării unei hotărâri de acordare
personalitate juridică asociației.
Taxă rezervare denumire – 36 lei;
Taxă de timbru judiciar – 100 lei;
Patrimoniul asociației – 0 lei;
Onorariul nostru – 1990 lei + TVA.
Fără alte costuri suplimentare ascunse !!
Procedura judiciară în vederea înființării unei asociații durează în medie 21 de zile. Există situații în care procedura de înființare a asociației se poate prelungi în funcție de nivelul de încărcare al instanței competente, solicitarea unor documente suplimentare, etc.
Personal la sediul nostru
După transmiterea informațiilor și documentelor necesare, prin e-mail, ne vom ocupa de pregătirea dosarului, dumneavoastră urmând a semna documentele la sediul nostru pentru a putea să le depunem la instanța de judecată competentă.
Documentele emise de instanța de judecată, care atestă înființarea asociației și înregistrarea acesteia în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor, le ridicați de la sediul nostru.
Online
Ne transmiteți informațiile și documentele necesare prin email, veți primi întreaga documentație ce trebuie semnată, tot prin e-mail sau curier, iar dumneavoastră ne transmiteți actele semnate, prin curier, conform instrucțiunilor.
După înființarea și înregistrarea asociației în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor, veți primi documentele oficiale, prin e-mail și curier, la adresele indicate de dumneavoastră.
Consultanță gratuită pentru: scopul si obiectivele asociației, alegerea/obținerea unui sediu social, denumirea și rezervarea denumirii asociației, îndeplinirea condițiilor de funcționare, etc.
Rezervarea denumirii asociației la Registratura Ministerului Justiției – valabilă 3 luni de la momentul emiterii.
Redactarea documentelor: contract comodat/închiriere pentru sediu social, Act constitutiv, Statut, cerere înregistrare la instanța de judecată.
Atestarea documentelor: Statut, Act constitutiv.
Depunerea dosarului la instanța de judecată competentă.
Obținerea certificatului de înscriere a asociației în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor.
*Contracost:
Depunerea patrimoniului la unitatea bancară aleasă de dumneavoastră – 150 lei;
Obținere caziere fiscale pentru membrii fondatori de la Administrația Financiară – 150 lei.
Informații și documente necesare
Trei variante de denumire a societății, în ordinea preferinței.
Copie documente de identitate pentru membrii fondatori.
Dovada sediului social: ex. Contract închiriere, concesiune, act proprietate (consultanță gratuită).
Scopul si obiectivele asociației (consultanță gratuită).
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jul 8, 2020 | Infiintari Asociații ONG Fundații
ÎNFIINȚĂRI ASOCIAȚII / ONG / FUNDAȚII
Suntem un sprijin pentru a găsi forma juridică potrivită pentru organizarea unei afaceri.
Suntem aici ca să te putem îndruma, consilia, să oferim asistență juridică pentru înființarea
unei asociații, să venim în sprijinul tău cu tot ceea ce este necesar pentru a reuși să învingi
birocrația și să ai propria afacere.

ÎNFIINȚARE ASOCIAȚIE/O.N.G.
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!
by Tosa Silviu Razvan | Jul 8, 2020 | Asociații/ONG/Fundații
Suntem aici ca să te putem îndruma, consilia, să oferim consultanță juridică pentru înființarea, modificarea sau închiderea unei asociații. Venim în sprijinul tău cu tot ceea ce este necesar pentru a reuși să învingi birocrația.

ÎNFIINȚARE
Asociații • ONG • Fundații

MODIFICARE
Asociații • ONG • Fundații

ÎNCHIDERE
Asociații • ONG • Fundații
SERVICII CONEXE
Contabilitate • Administrare Personal / Salarizare • Autorizații/Avize •
Relația cu alte Instituții Publice / Private
Suntem aici pentru a găsi forma juridică potrivită pentru tine!